Είδος: Εξομοιωτής κυνηγιού
Πλατφόρμα: Microsoft Windows, iOS, Android, PlayStation Portable,
Ανάπτυξη: Action Forms
Εκδότης: Infogrames
Ανάπτυξη: Action Forms
Εκδότης: Infogrames
Παίκτες: Single Player
Ημερομηνίες κυκλοφορίας:
Microsoft Windows:
Βόρεια Αμερική, 15 Ιανουαρίου 2001
iOS:
Βόρεια Αμερική, 8 Φεβρουαρίου 2011
Microsoft Windows:
Βόρεια Αμερική, 15 Ιανουαρίου 2001
iOS:
Βόρεια Αμερική, 8 Φεβρουαρίου 2011
Ελάχιστες
Απαιτήσεις: Λ.Σ.: Windows 95/98
Επεξεργαστής: Pentium 233 MHz
Μνήμη: 32 MB
Σκληρός δίσκος: 90 MB ελεύθερος χώρος
Επεξεργαστής: Pentium 233 MHz
Μνήμη: 32 MB
Σκληρός δίσκος: 90 MB ελεύθερος χώρος
Κάρτα γραφικών: Συμβατή με DirectX
Κάρτα ήχου: Συμβατή με DirectX
Πληκτρολόγιο
Ποντίκι
8x CD-ROM Drive
Κάρτα ήχου: Συμβατή με DirectX
Πληκτρολόγιο
Ποντίκι
8x CD-ROM Drive
Εισαγωγή – Υπόθεση
Πλανήτης
FMM
UV
32, έτος 2195 μ.Χ. Τα ερευνητικά σκάφη της Dinohunt corporation
συνεχίζουν την εξερεύνηση του πλανήτη των δεινοσαύρων. Δύο από αυτά τα σκάφη
αναλαμβάνουν την πρώτη εξερευνητική αποστολή των πόλων του πλανήτη. Όμως αυτό
που αντικρίζουν δεν έχει καμία σχέση με τα εύκρατα κλίματα που περίμεναν σε
έναν κατά τα άλλα θερμό πλανήτη.
Οι
πόλοι καλύπτονται από τεράστιους παγετώνες, πολύ μεγαλύτερης έκτασης από αυτούς
που ξέρουμε στη Γη. Σε αυτές τις περιοχές φαίνεται να επικρατεί η… εποχή των
παγετώνων! Το ένα από τα δύο σκάφη αποφασίζει να προσγειωθεί και να εξερευνήσει
μέσω εδάφους την περιοχή. Η επίλεκτη ομάδα αποτελείται από 5 άτομα.
Μετά
από μόλις μερικές ώρες εξερεύνησης, στο ιπτάμενο σκάφος ακούγεται από τον
ασύρματο το εξής μήνυμα: Κέντρο, με λαμβάνεις; Επείγον, πρέπει να έρθετε να μας
πάρετε από εδώ αμέσως. Δεχόμαστε επίθεση από κάτι τεράστια ζώα. Δεν φαίνονται
να είναι δεινόσαυροι… δεν ξέρω τι είναι και δεν τα έχω ξαναδεί ποτέ μου.. σας
παρακαλώ ελάτε γρήγορα. Δεν ξέρω πόσο ακόμα θα αντέξουμε… το στίγμα μας είναι…
πρόσεχε Τζον τρέχει προς το μέρος σου… (διακοπή της επικοινωνίας).
Οι
άνθρωποι του σκάφους προσπαθούν μάταια να επικοινωνήσουν με την ομάδα. Δεν
απαντάει κανείς. Έτσι σπεύδουν αμέσως στην περιοχή αλλά χωρίς να ξέρουν το
στίγμα της ομάδας θα τους πάρει δύο 24ωρα μέχρι να εντοπίσουν μια μικρή φωτιά
κοντά σε μια σπηλιά. Αφού κατεβαίνουν βρίσκουν μόνο έναν από την ομάδα που είχε
κρυφτεί στη σπηλιά. Αυτός ήταν σοκαρισμένος και τραυματισμένος σοβαρά.
Τους
λέει ότι τους επιτέθηκε μια ομάδα ζώων που έμοιαζαν με αιλουροειδή αλλά ήταν
πολύ μεγαλύτερα από μία τίγρη. Αυτά σκότωσαν όλα τα μέλη της ομάδας εκτός από
εκείνον που κατάφερε να ξεφύγει. Μετά από αυτό το συμβάν οι πόλοι εξερευνήθηκαν
με ασφάλεια από αέρος και ανακάλυψαν ότι σε αυτούς κατοικούν ζώα που υπήρχαν
στη Γη κατά την τελευταία εποχή των παγετώνων.
Μετά
τα συμπεράσματα των εξερευνητικών αποστολών, η εταιρεία DinoHunt
αποφασίζει να αγοράσει μερικές περιοχές των πόλων και να τις ανοίξει στους
πελάτες της. Έτσι το κυνήγι συνεχίζεται στην αφιλόξενη γη των παγετώνων.
Gameplay – Χειρισμός
Το
αγαπημένο μας Carnivores
για άλλη μια φορά επιστρέφει και μας υπόσχεται νέες συγκινήσεις σε έναν
καινούργιο κόσμο. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν τη σύγκριση με το Carnivores
2 και ας δούμε τι μας προσφέρει το νεότερο μέλος της σειράς. Ξεκινώντας το
παιχνίδι, θα βρεθείτε και πάλι στη γνωστή οθόνη της αποκήρυξης, όπου και θα
δεχτείτε τους όρους της εταιρείας για να δημιουργήσετε κατόπιν το δικό σας
φάκελο.
Εδώ
ισχύει το γνωστό σύστημα προαγωγής με το 2. Θα αρχίσετε δηλαδή με 100 πόντους
στη διάθεσή σας και με αυτούς θα αγοράζετε όπλα, περιοχές και ζώα. Αφού
δεχτείτε τους όρους της εταιρείας, θα δείτε το κύριο μενού του παιχνιδιού. Οι
επιλογές είναι οι γνωστές: Hunt,
Options,
Trophy,
Credits,
Quit
και statistics.
Επιλέγοντας
Hunt,
θα δείτε μία οθόνη πανομοιότυπη με αυτή του Carnivores 2. Οι διαφορές, εκτός από τα
χρώματα του φόντου (!) είναι οι εξής: Στην καρτέλα των ζώων, αντί για τον τίτλο
dinosaurs
που είχαμε στο 2 τώρα έχουμε τον τίτλο animals. Φυσικά αυτό δεν αφορά το gameplay
και πιθανόν πολλοί λίγοι από εσάς να το προσέξουν.
Μία
δεύτερη και πολύ σημαντικότερη διαφορά είναι η προσθήκη ενός ακόμα accessory
στα είδη γνωστά: Camouflage,
Cover
Scent,
Radar
Map
και Double
Ammo.
Το νέο αυτό αξεσουάρ ονομάζεται supply ship. To αξεσουάρ
αυτό σας επιτρέπει να ανεφοδιάζεστε σε πυρομαχικά ανά πάσα στιγμή το θελήσετε
είτε ξεμείνετε τελείως είτε όχι.
Ο
τρόπος λειτουργίας του είναι ο εξής: Ενώ βρίσκεστε μέσα στο παιχνίδι, πατάτε
ένα προκαθορισμένο κουμπί και στο σημείο ακριβώς που το πατήσατε περνάει σε
λίγα δευτερόλεπτα ένα σκάφος από πάνω και πετάει ένα σακίδιο γεμάτο πυρομαχικά.
Εσείς απλά περάστε πάνω από το σακίδιο αυτό και αυτόματα θα ανανεωθούν όλες οι
προμήθειές σας.
Αυτό
το αξεσουάρ παρέχεται δωρεάν (και δεν σας αφαιρεί πόντους από το κυνήγι) όπως
και το double
ammo.
Είναι μια έξυπνη και χρήσιμη προσθήκη και βολεύει καλύτερα από το double
ammo,
γιατί σας επιτρέπει να αποφασίσετε μέσα στο παιχνίδι αν θα συνεχίσετε ή όχι το
κυνήγι. Αν δεν μπορείτε λοιπόν να αποφασίσετε αν θέλετε διπλά πυρομαχικά ή όχι,
απλώς επιλέξτε το supply
ship
και ανάλογα με την πορεία του κυνηγιού σας αποφασίζετε αν θα το χρησιμοποιήστε
ή όχι.
Στα
αξεσουάρ αυτά προστίθενται και τα γνωστά μας στάνταρ αξεσουάρ χωρίς αλλαγές ή
προσθήκες: Πυξίδα, κράχτης, ανεμόμετρο, ανεμοδείκτης και κιάλια. Η καρτέλα των
όπλων παραμένει ολόιδια με του 2 και περιλαμβάνει τα: Pistol, Shotgun, X-bow, Rifle, Double Barreled
Shotgun
και Sniper
Rifle.
Η
καρτέλα των περιοχών απαρτίζεται από πέντε περιοχές αντίστοιχου μεγέθους με του
2. Οι περιοχές αυτές είναι πολύ όμορφες. Όπως και στο 2, και εδώ δεν υπάρχουν target
zones
άρα θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στις επιλογές των όπλων σας. Στο Ice
Age
μπορείτε και πάλι να επιλέγετε πολλά ζώα και όπλα σε ένα κυνήγι όπως και στο 2
βέβαια.
Η
καρτέλα animals
απαρτίζεται από 9 συνολικά ζώα που μπορείτε να κυνηγήσετε και η αναλογία
φυτοφάγων – σαρκοφάγων είναι 5-4. Όμως στο παιχνίδι έχει προστεθεί και ένα
μυστηριώδες ζώο στο τέλος της λίστας για το οποίο δεν υπάρχει περιγραφή αλλά
μόνο μια θολή εικόνα. Αυτό το ζώο δεν μπορείτε να το επιλέξετε παρά μόνο όταν
ξεπεράσετε ένα προκαθορισμένο όριο πόντων που και αυτό καλύπτεται από μυστήριο!
Άρα τα
συνολικά ζώα είναι 10 και σε αυτά προστίθενται και 2 ουδέτερα είδη. Ο αριθμός
των ουδέτερων ειδών βέβαια είναι απογοητευτικά μικρός σε σύγκριση με τα 6
ουδέτερα είδη του Carnivores
2. Είναι ανεξήγητο το γιατί από την αύξηση των ειδών στο 2 περάσαμε σε μια τόσο
δραματική μείωση αλλά το αποτέλεσμα είναι αντιρρεαλιστικό.
Ο
μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι η προχειρότητα. Θεωρώ απαράδεκτο σε ένα sequel να
έχουμε μικρότερο συνολικό αριθμό ειδών από το προγενέστερο αλλά δυστυχώς αυτή
είναι η κατάσταση για το Ice
Age.
Πέρα από τις γνωστές μας καρτέλες υπάρχουν και οι επίσης γνωστές επιλογές ώρας
κυνηγιού: dawn,
day,
night
και οι: Observer
mode και Tranquilizer.
Όλες
οι επιλογές του μενού Hunt
συνοδεύονται από τις περιγραφές τους κατά τα γνωστό τρόπο. Εδώ λοιπόν τελειώνει
η περιγραφή του μενού Hunt.
Το μενού options
έχει ακριβώς τις ίδιες επιλογές με αυτό του 2 και γι’ αυτό δεν θα το αναλύσουμε
περαιτέρω.
Πατώντας
στην επιλογή Trophy
του κυρίως μενού θα μεταφερθούμε σε έναν πανομοιότυπο με του 2 χώρο έκθεσης των
τροπαίων μας. Και εδώ τα ζώα που έχετε σκοτώσει θα εμφανίζονται παγωμένα
μπροστά σας συνοδευόμενα από τα πλήρη και είδη γνωστά στατιστικά τους στοιχεία.
Οι επιλογές Credits
και Quit
είναι πασίγνωστες σε όλους τους gamers και δεν νομίζω ότι χρειάζονται
περιγραφή.
Και
πριν τελειώσουμε με το κεντρικό μενού ας δούμε τι συμβαίνει με την καρτέλα statistics.
Δυστυχώς δεν έγινε η πολυαναμενόμενη διόρθωση του bug των βολών. Έτσι για ακόμα μια
φορά δεν θα υπάρχει τρόπος να δείτε πόσο εύστοχος είστε. Υποθέτω ότι η εταιρεία
παραγωγής πολύ απλά δεν ασχολήθηκε ποτέ με το μενού statistics μετά από την δημιουργία του
στο πρώτο Carnivores
και αφού δεν βρέθηκε κανείς να τους ενημερώσει για το σφάλμα, το bug
παραμένει.
Φυσικά
αυτό δεν αποτελεί ελαφρυντικό και εννοείται ότι το να υπάρχει το ίδιο bug σε δύο sequel
είναι σοβαρό λάθος που θα έπρεπε να έχει λυθεί. Κατά τα άλλα η καρτέλα statistics
δεν έχει διαφορές από αυτή του 2 αν και δεν νομίζω να ασχοληθείτε και πολύ με
αυτήν. Ας περάσουμε όμως τώρα στο πιο ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού. Στο
παγωμένο πεδίο της μάχης λοιπόν!
Η
τεχνητή νοημοσύνη παραμένει ως έχει. Αν θα μπορούσαν να γίνουν βελτιώσεις στον
τομέα αυτό; Φυσικά και ναι, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν τις περίμενα για
το δεύτερο sequel.
Έτσι, για ακόμα μια φορά, οι σαρκοφάγοι πάνε παρέα με τους φυτοφάγους και η
μόνη τους λεία είστε εσείς! Τα παράπονά σας στους δημιουργούς!
Ευτυχώς,
ούτε λόγος πλέον για το περίφημο bug κίνησης του Carnivores
1 και έτσι δεν θα
υπάρχουν εμπόδια στο δρόμο των σαρκοφάγων προς το κολατσιό τους, δηλαδή εσάς!
Επίσης, όπως περιμένατε τα είδη που επιλέγετε εσείς στο μενού Hunt δεν θα
είναι τα μόνα που θα συναντήσετε και φυσικά τα μη επιλεγμένα είδη δεν θα
εμφανιστούν ποτέ σε κανένα χάρτη.
Μην
εκπλαγείτε λοιπόν αν κυνηγάτε αγριόχοιρους και σας επιτεθεί ένας σμιλόδοντας,
ακόμα και στην πρώτη περιοχή του παιχνιδιού! Όσον αφορά τα ίχνη, η κατάσταση
είναι ίδια με του 2. Η μόνη διαφορά είναι πως στις χιονισμένες περιοχές του
παιχνιδιού θα σας είναι πλέον πολύ εύκολο να τα εντοπίσετε σε σχέση με το 2.
Πριν
τελειώσω με το gameplay
πρέπει να αναφέρω μια μικρή διαφορά που υπάρχει στο όπλο Sniper
Rifle.
Όταν βγάλετε το όπλο δεν θα δείτε πια την εικόνα του εσωτερικού της κάνης με το
μικρό σταυρό στο κέντρο που βλέπατε στα δύο προηγούμενα παιχνίδια. Τώρα η κάνη
δεν εμφανίζεται στην οθόνη και αντί’ αυτού απλώς η εικόνα μεγεθύνεται και
μεγαλώνει και ο σταυρός σκόπευσης.
Η
αφαίρεση της κάνης έγινε για να διευρυνθεί όσο το δυνατόν το οπτικό σας πεδίο.
Αυτή είναι μια μικρή αλλά σημαντικά για το gameplay λεπτομέρεια που θα σας αρέσει
νομίζω. Κατά τα άλλα το gameplay
δεν παρουσιάζει διαφορές από αυτό του 2 και ενώ θα μπορούσε να έχει βελτιωθεί
ακόμα περισσότερο παραμένει δυνατό έστω και με τις πολύ μικρές αλλαγές και
προσθήκες που προανέφερα.
Γραφικά
Στον
τομέα των γραφικών δεν έχουμε καμία απολύτως βελτίωση σε σχέση με αυτά του 2.
Αυτό είναι ένα εμφανές πια μειονέκτημα του sequel. Βέβαια και πάλι ο χρόνος που
μεσολάβησε για να δημιουργηθεί το Ice Age ήταν
ένα έτος και πάλι υπάρχει η δικαιολογία ότι δεν προλάβαιναν να γίνουν
βελτιώσεις στα γραφικά. Όμως αυτό δεν αρκεί πλέον, αφού πέρασαν 2 χρόνια από τη
δημιουργία του πρωτότυπου Carnivores.
Το να
παραμένουν σχεδόν ίδια τα γραφικά ενός παιχνιδιού μετά από δύο sequel
νομίζω ότι δείχνει τουλάχιστον προχειρότητα. Ακόμα και αν δεν άλλαζαν τη μηχανή
γραφικών θα ήμουν ικανοποιημένος με μερικές βελτιώσεις ακόμα, όπως η κίνηση των
φυτών με τον άνεμο ή η καλύτερη απεικόνιση των δέντρων και των υψωμάτων. Αλλά
ούτε κι’ αυτό δεν παρέχεται από τα γραφικά του Ice Age.
Παρ’
όλα αυτά το animation
κινείται στα γνωστά υψηλά επίπεδα και όλες οι όμορφες λεπτομέρειες φωτισμού, ομίχλης
και απεικόνισης του νερού είναι εδώ. Ένα πολύ εντυπωσιακό χαρακτηριστικό που
αυξάνει κατακόρυφα το ρεαλισμό είναι το εξής: Σε όλα τα όπλα, όταν σκοπεύετε,
σταδιακά το όπλο αρχίζει να ταλαντεύεται όλο και περισσότερο στα χέρια σας
κάνοντας συνεχώς δυσκολότερη τη σκόπευση.
Αυτό
είναι το εφέ που αποδίδει την φυσική κόπωση που έχει το κράτημα ενός όπλου για
πολλή ώρα. Είναι ένα πολύ ωραίο εφέ που με εντυπωσίασε πολύ. Πολύ ωραία είναι
επίσης και η απεικόνιση των νιφάδων χιονιού που θα πέφτουν αδιάκοπα σε όλες
σχεδόν τις περιοχές του παιχνιδιού. Οι νιφάδες είναι στρογγυλές και αφού πέσουν
στο έδαφος εξαφανίζονται σιγά σιγά σαν να απορροφώνται από το πυκνό χιόνι.
Η
βλάστηση του Carnivores:
Ice
Age
είναι πυκνή όσο στο 2 και σε ορισμένες περιοχές θα αποτελεί το μεγαλύτερό σας
πρόβλημα. Ειδικά στην τελευταία περιοχή: The Giant’s
boot,
η κατάσταση είναι ακόμα πιο απελπιστική από τη Manya Jungle του
2!
Τελειώνοντας
με τα γραφικά πρέπει να πω πως είναι σίγουρα ο πιο ελλιπής τομέας του
παιχνιδιού από άποψη βελτιώσεων και σίγουρα δεν αποτελεί το δυνατότερο σημείο
του.
Ήχος
Εδώ
δεν έχουμε ουσιαστικές αλλαγές ή βελτιώσεις. Ο ήχος είναι πλήρης, συνεχής και
ατμοσφαιρικός όπως τον ξέραμε. Τα ζώα ακούγονται ρεαλιστικά. Και πάλι
υποστηρίζονται οι τελευταίες τεχνολογίες ήχου αλλά για να είστε σίγουροι για
αυτό σας προτείνω να κατεβάσετε το patch του παιχνιδιού από τον
ιστότοπο της εταιρείας.
Υπάρχει
όμως μία προσθήκη στον ήχο που δεν έχει αξία για το gameplay αλλά έχει αισθητική αξία και
αξίζει να αναφερθεί. Το Carnivores
απέκτησε μουσικό χαλί! Μόλις βρεθείτε στο κεντρικό μενού και μέχρι να
ξεκινήσετε κάποιο κυνήγι ή να μπείτε στο Trophy θα ακούτε ένα μικρό και
επαναλαμβανόμενο μουσικό κομμάτι που ταιριάζει γάντι στο παγωμένο φόντο του
παιχνιδιού.
Το
κομμάτι αυτό είναι πάρα πολύ μικρό και συνίσταται ουσιαστικά από ήχους που
μιμούνται τον πάγο. Παρόλα αυτά, ενώ δεν αποτελεί κάτι αξιόλογο μουσικά, δένει
όμορφα με το παιχνίδι και αποτελεί μια ευπρόσδεκτη προσθήκη αν και πολλοί είμαι
σίγουρος πως θα προτιμήσουν τα ηχητικά εφέ φύσης των προηγούμενων Carnivores.
Εμένα
πάντως μου άρεσε αρκετά και νομίζω ότι προσθέτει στην ατμοσφαιρικότητα του
παιχνιδιού. Νομίζω ότι ο ήχος του Ice Age είναι ο
καλύτερος της σειράς και ίσως να αποτελεί το δυνατότερο στοιχείο του
παιχνιδιού.
Συμπεράσματα – Εντυπώσεις
Πριν
περάσω στα συμπεράσματα θα σας προτείνω και πάλι να κατεβάσετε, πριν αρχίσετε
το παιχνίδι, το patch
από τη διεύθυνση www.action-forms.com. Είναι ένα σημαντικό patch που
διορθώνει πολλά προβλήματα ήχου, γραφικών κ.α.
Ας
δούμε συνοπτικά τα θετικά και αρνητικά του Carnivores: Ice Age
Θετικά:
Προσθήκη ενός
αξεσουάρ. Προσθήκη μουσικού χαλιού. Βελτίωση της εμφάνισης του Sniper
Rifle.
Υποστήριξη των τελευταίων τεχνολογιών καρτών γραφικών και ήχου. Προσθήκη ενός
κρυφού θηράματος. Πρωτότυπο σενάριο. Ακόμα μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο.
Αρνητικά:
Bug
στο statistics.
Παντελής απουσία βελτίωσης στα γραφικά. Μεγάλη μείωση των ουδέτερων ειδών.
Όπως
φαίνεται από τα παραπάνω, τα θετικά είναι και πάλι περισσότερα από τα αρνητικά
όπως και στο 2 αλλά όχι με τόσο μεγάλη διαφορά. Το Ice Age πατάει
σε ένα ολοκαίνουργιο πρωτότυπο και πάλι σενάριο, με διαφορετικά θηράματα αλλά
δεν βελτιώνεται αρκετά στα τεχνικά του στοιχεία ώστε να ξεπεράσει τον προκάτοχό
του.
Παρόλα
αυτά είναι εντυπωσιακό ότι κατάφεραν οι δημιουργοί να πρωτοτυπήσουν και πάλι
στο σενάριο και σίγουρα η πρόκληση του κυνηγιού στην εποχή των παγετώνων
ακούγεται φαντάζομαι δελεαστικότερη από ένα ακόμα κυνήγι δεινοσαύρων. Σίγουρα
θα μπορούσαν να μην μπουν καν στον κόπο να φτιάξουν καινούργιους κόσμους και
καινούργια ζώα και θα μπορούσαν να αρκεστούν σε ένα ακόμα κυνήγι δεινοσαύρων με
διαφορετικά ίσως είδη.
Πλην
όμως η προχειρότητα φάνηκε στον τεχνικό τομέα. Τελικά όμως οφείλω να παραδεχτώ
πως το παιχνίδι έχει βελτιωμένο gameplay, σε σχέση με το δεύτερο μέρος
και είναι εξίσου δύσκολο, προκλητικό και ενδιαφέρον. Τα πιο χτυπητά
μειονεκτήματα του παιχνιδιού είναι η ύπαρξη του ίδιου bug στο statistics και η ανεξήγητη μείωση των
ουδέτερων ειδών.
Τελικά
αξίζει το Ice
Age
τα λεφτά του; Για μένα τα αξίζει, κυρίως γιατί είναι κάτι αρκετά διαφορετικό
από τα προηγούμενα δύο, και παραμένει ένας ολοκληρωμένος εξομοιωτής κυνηγιού.
Αν με ρωτήσετε ποιο είναι το καλύτερο από τα τρία Carnivores θα δυσκολευόμουν πολύ να
απαντήσω μεταξύ των δύο sequel.
Αντικειμενικά
και βάση πληρότητας παιχνιδιού θα σας έλεγα το 2, αλλά προσωπικά προτείνω να
παίξετε και το Ice
Age
ως κάτι το διαφορετικό. Είναι πολύ διασκεδαστικό και διατηρεί την μεγάλη αντοχή
στο χρόνο όπως και ο προκάτοχός του. Δεν νομίζω να σας απογοητεύσει η αγορά
του. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει πολύ πιο ολοκληρωμένη εικόνα αλλά και ως έχει
παραμένει ένα καλό παιχνίδι για τη συλλογή σας.
Αν
έχετε ήδη τα δύο προηγούμενα αποκτήστε το χωρίς πολύ συζήτηση. Αν προτιμάτε τα
είδη των παγετώνων από τους δεινόσαυρους πάρτε αυτό αντί για το 2. Η επιλογή
είναι δική σας. Το Carnivores:
Ice
Age
αν και όχι τέλειο στέκεται αξιοπρεπώς στη θέση του. Μαζέψτε λοιπόν ότι κουράγιο
σας έχει απομείνει από τα δύο προηγούμενα, και ζήστε την εποχή των παγετώνων!
No comments:
Post a Comment