Η απόλυτη πολεμική εμπειρία
Είδος: First Person Shooter
Πλατφόρμα: PC, Mac OS X
Ανάπτυξη: Gray Matter Interactive
Ανάπτυξη: Gray Matter Interactive
Εκδότης: Activision
Παίκτες: Single Player, Multiplayer
Έτος κυκλοφορίας: 2004
Προτεινόμενες Απαιτήσεις: Λ.Σ.: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7
Επεξεργαστής: Pentium 3 @ 800 MHz
Μνήμη: 256 Mb
Σκληρός δίσκος: 1.15 Gb ελεύθερος χώρος
Κάρτα γραφικών: Πλήρως συμβατή με Direct X 9.0c με 3D Hardware επιταχυντή 32 Mb
Κάρτα ήχου: 100% συμβατή με DirectX 9.0c 16 bit
DirectX: 9.0c
Πληκτρολόγιο
Ποντίκι
CD-ROM Drive
Επεξεργαστής: Pentium 3 @ 800 MHz
Μνήμη: 256 Mb
Σκληρός δίσκος: 1.15 Gb ελεύθερος χώρος
Κάρτα γραφικών: Πλήρως συμβατή με Direct X 9.0c με 3D Hardware επιταχυντή 32 Mb
Κάρτα ήχου: 100% συμβατή με DirectX 9.0c 16 bit
DirectX: 9.0c
Πληκτρολόγιο
Ποντίκι
CD-ROM Drive
Εισαγωγή – Σενάριο
Η Gray Matter Interactive έχει δημιουργήσει αρκετά παιχνίδια και τα περισσότερα από
αυτά τα έφτιαξε υπό την ονομασία Xatrix
Entertainment. Η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Activision τον Ιανουάριο του 2002, όπως και η Infinity Ward τον Οκτώβριο του 2003. Ένας αριθμός των
μελών της Gray Matter ανήκει τώρα στην Treyarch.
Τα παιχνίδια που έχει δημιουργήσει
η Gray Matter (με αυτό το όνομα) είναι τα εξής: Call of Duty 2: Big Red One (σε συνεργασία με την Treyarch) (2005), Call of Duty: United Offensive (expansion) (2004), Return to Castle Wolfenstein (2001) και Tony Hawk's Pro Skater 2 (PC) (2000).
Τα παιχνίδια που
δημιούργησε ως Xatrix Entertainment είναι τα
εξής: Kingpin: Life of
Crime (1999), Quake II: The Reckoning (expansion) (1998), Redneck Rampage Rides
Again (1998), Redneck Deer Huntin' (1997), Redneck Rampage (1997), Cyberia 2:
Resurrection (1995), Cyberia (1994).
Σενάριο για το παιχνίδι δεν
υπάρχει στην ουσία αφού όπως και το πρώτο Call Of Duty, το παιχνίδι εξελίσσεται με τη μορφή
αποστολών. Η διαφορά όσον αφορά την παρουσίαση των αποστολών είναι ότι στο United Offensive οι αποστολές παρουσιάζονται με τη μορφή διαφανειών
και ταυτόχρονης ομιλίας πιο συχνά από ότι στο COD.
Επίσης μία πρώτη πανέμορφη
λεπτομέρεια είναι ότι στις Σοβιετικές αποστολές θα σας παρουσιάζεται αντί για mission outline, κάποιο γράμμα με τις εμπειρίες του
στρατιώτη σας προς την κοπέλα του. Πραγματικά αυτό το βρήκα πολύ έξυπνο και πιο
συναισθηματικό αλλά και ρεαλιστικό σαν προσέγγιση από τις απρόσωπες mission outlines του COD.
Γραφικά
Για τα γραφικά του COD είχα γράψει ότι ήταν καλά χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν. Τα
γραφικά του UO είναι απλά εξαιρετικά. Όλες οι αδυναμίες που υπήρχαν στο COD, λήφθηκαν σοβαρά υπόψη
και διορθώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο.
Το αρχικό βίντεο δεν έχει κείμενο όπως στο COD αλλά είναι
πολύ πιο εκτενές και εντυπωσιακό και σας δίνει μία καλή αίσθηση του τι σας
περιμένει στο παιχνίδι! Στην οθόνη δράσης δεν έχουν αλλάξει και πολλά αφού ο
χειρισμός και τα controls στα options είναι ακριβώς τα ίδια. Τα γραφικά των Cutscenes είναι
φτιαγμένα με τη μηχανή γραφικών του παιχνιδιού όπως και στο COD και
εντυπωσιάζουν πολύ.
Στο παιχνίδι, για μια ακόμα φορά, κυριαρχούν οι εξωτερικοί χώροι οι
οποίοι είναι άκρως εντυπωσιακοί. Ξεχάστε τους ψεύτικους, στατικούς ουρανούς του
COD. Αυτή τη φορά, οι
ουρανοί είναι κινούμενοι με πανέμορφες λεπτομέρειες όπως πουλιά που πετούν από
πάνω σας ή βομβαρδιστικά που βλέπετε στο βάθος του ορίζοντα στις τελευταίες
αποστολές.
Τα μοντέλα των όπλων είναι για ακόμα μια φορά εξαιρετικά καθώς και τα
σκοπευτικά τους. Επίσης ορισμένα μοντέλα όπλων (που ήταν πιο κακοσχεδιασμένα)
καθώς και τα σκοπευτικά τους έχουν βελτιωθεί, όπως το MP44. Ειδικά τα μοντέλα των νέων όπλων
θα τα λατρέψετε!
Επίσης, οι εκρήξεις και οι φλόγες έχουν αποδοθεί πολύ καλύτερα στο UO, και είναι υπέροχο το
θέαμά τους. Μία απίθανη λεπτομέρεια στην πρώτη αποστολή του παιχνιδιού, είναι
ότι λόγω των βαρέων πυρών που δέχεται η μονάδα σας και ενώ τρέχετε ανάμεσα σε
πολλά δέντρα θα βλέπετε πολλά από αυτά τα δέντρα να εκρήγνυνται και να πέφτουν
σχεδόν επάνω στο κεφάλι σας. Εκεί θα δείτε τα γραφικά του UO σε όλο τους
το μεγαλείο!
Ακόμα, έχει διορθωθεί αρκετά και το πρόβλημα με το κακό animation των
στρατιωτών. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι και το καλύτερο που έχουμε δει
αλλά είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με του COD που ήταν όντως προβληματικό.
Ένα στοιχείο που θα σας αρέσει πολύ είναι ότι στο τέλος κάθε campaign, θα βλέπετε ένα
όμορφο βιντεάκι σε στυλ highlights από την μόλις ολοκληρωμένη campaign. Επίσης, μετά το εν λόγω
βιντεάκι, θα βλέπετε και ένα “debriefing”.
Δηλαδή ένα κείμενο – απολογισμό που θα εξυμνεί τα κατορθώματα της μονάδας σας
στη μάχη. Πραγματικά πολύ όμορφες προσθήκες.
Κάποιες αρνητικές λεπτομέρειες στα γραφικά παραμένουν, όπως ότι πολλά
αντικείμενα εσωτερικών χώρων δεν καταστρέφονται όταν τα πυροβολείτε ή ότι τα
σημάδια από τις σφαίρες δεν διαφέρουν ανάλογα με το διαμέτρημα.
Καιρικές συνθήκες υπάρχουν και είναι αρκετά ρεαλιστικές. Αυτές
ποικίλουν από τους ηλιόλουστους μεσογειακούς ουρανούς της Σικελίας μέχρι την
ελαφρά χιονόπτωση στις Αμερικανικές αποστολές ή την βροχόπτωση στις Σοβιετικές.
Αυτές οι καιρικές συνθήκες έχουν αποδοθεί αρκετά ικανοποιητικά αν και υπήρχαν
και περιθώρια τελειοποίησης.
Το μεγαλύτερο όμως σφάλμα και πρόβλημα των γραφικών είναι ότι τα καρέ
ανά δευτερόλεπτο σε πολλά σημεία του παιχνιδιού πέφτουν δραματικά, κάτι που δεν
συνέβαινε καθόλου στο COD.
Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τις δυνατότητες του μηχανήματός σας, αφού
συμβαίνει ακόμα και σε μηχανήματα – θηρία.
Πραγματικά αν δεν υπήρχε αυτό το σοβαρό πρόβλημα (που δεν διορθώνεται
με τα patches), θα
μιλούσαμε για πραγματικά πολύ καλά γραφικά. Ακόμα κι έτσι όμως, τα γραφικά
είναι αρκετά καλοδουλεμένα και πολύ βελτιωμένα σε σχέση με το COD και για αυτό
αξίζουν μνείας.
Ήχος
Ο ήχος του παιχνιδιού κινείται στα ίδια επίπεδα με του COD. Σημαντικές αλλαγές δεν
έχουν γίνει αφού το παιχνίδι υποστηρίζει τις δύο τεχνολογίες ήχου (ΕΑΧ και 2D audio) που υποστήριζε και το COD και
η μουσική είναι ακριβώς η ίδια με του COD, κάτι που ίσως απογοητεύσει κάποιους αλλά από την άλλη είναι
απόλυτα αναμενόμενο αφού το παιχνίδι αποτελεί expansion και
όχι επίσημη συνέχεια του COD.
Τα περισσότερα expansion λειτουργούν με αυτή τη λογική. Πάντως θα ήταν ωραίο να
βλέπαμε ένα έστω κομμάτι καινούργιο, ας πούμε στο κεντρικό μενού.
Ο ήχος των καινούργιων όπλων ακούγεται λίγο υποτονικός και πολλές φορές
δεν πείθει ιδιαίτερα για την ισχύ του όπλου, αλλά αυτό ήταν ένα πρόβλημα που
είχε λίγο έως πολύ και το COD.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν όφειλε η δημιουργός εταιρεία να το βελτιώσει… Από
την άλλη πλευρά, οι διάλογοι είναι για μια ακόμα φορά πολύ προσεγμένοι και οι
προφορές των συμμάχων διαφέρουν ανάλογα με την χώρα καταγωγής τους.
Συνολικά ο ήχος δεν έχει υποστεί καμία βελτίωση (ως όφειλε) και αυτό
τον καθιστά το πιο ασθενές κομμάτι του παιχνιδιού. Ας περάσουμε όμως στο
τελευταίο και καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού, το gameplay.
Gameplay
– Χειρισμός
To gameplay του UO είναι, με μία λέξη, άψογο. Ο χειρισμός του παιχνιδιού (που
ήταν ήδη εξαιρετικός) έχει βελτιωθεί λίγο ως προς ένα σημείο: Αυτή τη φορά,
υπάρχει η δυνατότητα του Sprint.
Αυτό σημαίνει ότι με ένα κουμπί της επιλογής σας, θα μπορείτε για ένα μικρό
χρονικό διάστημα να τρέξετε γρήγορα, αποφεύγοντας έτσι επικίνδυνα σημεία όπου
σε άλλη περίπτωση θα δεχόσασταν τόνους από εχθρικά πυρά.
Αυτή η προσθήκη είναι πάρα πολύ χρήσιμη, και βοηθάει πολύ το gameplay, που, υπό άλλες
συνθήκες, θα ήταν υπερβολικά δύσκολο. Επίσης, όταν χρησιμοποιείτε το sprint, θα αλλάζει και η
εικόνα της στάσης του στρατιώτη σας.
Αντί δηλαδή να βλέπετε την εικονίτσα του στρατιώτη όρθιου, θα βλέπετε,
για όση ώρα πατάτε το σχετικό κουμπί, μία εικόνα όπου ο στρατιώτης
απεικονίζεται να τρέχει. Επίσης, καθώς θα τρέχετε, η αναπνοή σας θα βαραίνει
από την κούραση και η μπάρα της προαναφερθείσας εικονίτσας θα μειώνεται μέχρι
που θα σας τελειώσει η αντοχή και αυτόματα θα σταματήσετε το sprint.
Πραγματικά οι δημιουργοί εδώ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό προσέχοντας
και την τελευταία λεπτομέρεια. Αυτή είναι και η μία βασική αλλαγή που αφορά τον
χειρισμό. Ας περάσουμε στο ζουμί, δηλαδή το gameplay.
Καταρχάς το παιχνίδι προσθέτει πολλά νέα όπλα και αυτό, σε συνδυασμό με
τη χρήση των υπαρχόντων όπλων κάνει το οπλοστάσιο του παίκτη πολύ πλούσιο. Τα
περισσότερα από αυτά είναι ημιαυτόματα τουφέκια σαν το γνωστό από το COD, M1 Garand.
Εδώ όμως υπάρχει ένα από τα ελάχιστα προβλήματα του παιχνιδιού. Ενώ η
απεικόνιση των όπλων είναι εξαιρετική, η χρήση τους είναι λίγο προβληματική. Το
πρόβλημα εντοπίζεται στο γέμισμά τους.
Τα καινούργια όπλα και ειδικά τα ημιαυτόματα τουφέκια, έχουν πολύ
χρονοβόρο γέμισμα, πράγμα που αν δεν
έχετε το νου σας να καλυφθείτε ενώ γεμίζετε, μπορεί πολλές φορές να σας
κοστίσει τη ζωή. Αυτό είναι ένα στοιχείο αρκετά ενοχλητικό και επίσης δεν
συνάδει με το πνεύμα της γρήγορης δράσης που επικρατεί στο COD. Η μόνη λύση είναι η κάλυψη του
στρατιώτη σας όταν χρειάζεται να γεμίσετε.
Στα θετικά του τίτλου συγκαταλέγονται τα πολύ πιο ενδιαφέροντα objectives της
κάθε αποστολής. Ενώ στο COD τα objectives ήταν μάλλον αδιάφορα και επαναλαμβανόμενα (τοποθέτηση
βομβών, κλοπή εγγράφων κ.λπ.), στο UO, θα εντυπωσιαστείτε από τα πολύ πιο πλούσια και ρεαλιστικά objectives των
αποστολών.
Εδώ θα μπορούσα να αποκαλύψω ένα πολύ όμορφο objective μίας
Βρετανικής αποστολής, αλλά δεν νομίζω ότι θα ήθελε κανείς σας να του χαλάσω την
έκπληξη οπότε το αφήνω! Το σύστημα των save έχει διατηρηθεί ακριβώς το ίδιο με
του COD και είναι άκρως ικανοποιητικό.
Ένα ακόμα πολύ όμορφο στοιχείο είναι ότι οι αποστολές είναι ακόμα πιο
ιστορικά ακριβείς από αυτές του COD.
Σε αντίθεση με το COD, training δεν
υπάρχει αφού ο χειρισμός είναι σχεδόν ίδιος με του COD. Αυτό το βρήκα πολύ φυσικό και δεν
με ενόχλησε καθόλου.
Ο βαθμός δυσκολίας του UO είναι γενικά αρκετά αυξημένος σε σύγκριση με αυτόν του COD. Αυτό οφείλεται στο ότι
οι εχθροί που αντιμετωπίζετε κάθε φορά είναι πολυπληθέστεροι του COD, και βέβαια η ένταση των
μαχών πολύ μεγαλύτερη και άρα πολύ ρεαλιστικότερη, αφού μιλάμε για τον πιο
αιματηρό πόλεμο στην ιστορία.
Αν έχετε μέτρια εμπειρία στα FPS, δοκιμάστε το “regular” επίπεδο δυσκολίας, το οποίο και είναι αρκετά έως πολύ
δύσκολο (σε ορισμένα σημεία - ειδικά στις τελευταίες αποστολές της κάθε campaign). Αν είστε σχετικά
καινούργιος παίκτης παίξτε το στο “greenhorn”. Αν είστε βετεράνος του είδους δοκιμάστε αρχικά το “hardened” και αν κι αυτό σας
φαίνεται εύκολο, τότε σταυρώστε τα δάχτυλά σας και επιλέξτε το “veteran”.
Το παιχνίδι περιλαμβάνει πολλά περισσότερα οχήματα που μπορείτε να
χρησιμοποιήσετε. Αυτά έχουν εύρος από τανκς μέχρι ταχύπλοα σκάφη θαλάσσης
εξοπλισμένα με κανόνι μικρού διαμετρήματος. Επίσης, πολλές φορές μέσα στην ίδια
αποστολή θα χρειαστεί να πάρετε πολλούς διαφορετικούς ρόλους, όπως ελεύθερου
σκοπευτή, χειριστή αντιαεροπορικού κ.λπ.
Το μέγεθος του παιχνιδιού είναι αρκετά χορταστικό για expansion pack και
με τις πολύ σημαντικές αλλαγές στο multiplayer το καθιστά ικανοποιητικό.
Ας περάσουμε όμως στο πιο αναβαθμισμένο κομμάτι του παιχνιδιού, το multiplayer.
Εδώ θα βρούμε όλα τα γνωστά game modes του COD, δηλαδή: Headquarters, Behind Enemy Lines, Retrieval, Search
& Destroy, Deathmatch και Team Deathmatch, αλλά και τρία νέα: Domination, Capture the Flag και Base Assault. Θα εξηγήσουμε ευθύς αμέσως
το πώς λειτουργούν τα τρία νέα modes.
Στο Domination,
δύο ομάδες συγκρούονται με σκοπό να αιχμαλωτίσουν πέντε έως επτά ξεχωριστές
ζώνες στον χάρτη. Οι ζώνες αυτές, αναπαριστώνται με σημαίες, και οι παίκτες
πρέπει να κάτσουν δίπλα στη σημαία για μία μικρή χρονική περίοδο για να
διεκδικήσουν την περιοχή. Η πρώτη ομάδα που θα αιχμαλωτίσει όλες τις ζώνες
κερδίζει τον γύρο. Οι πόντοι κερδίζονται είτε με την εξόντωση αντιπάλων είτε με
την κατοχή των ζωνών.
Στο Capture the Flag,
κάθε ομάδα πρέπει να εντοπίσει την βάση του εχθρού, να κλέψει την εχθρική
σημαία και να επιστρέψει στη βάση του για να την κατοχυρώσει. Οι πόντοι
δίδονται για την κλοπή, την αιχμαλώτιση, την άμυνα και την επιστροφή της
σημαίας καθώς και για την εξόντωση του αντιπάλου. Οι ομάδες κερδίζουν πόντους
για τις επιτυχημένες κατοχυρώσεις και η πρώτη ομάδα που θα φτάσει στο
καθορισμένο όριο πόντων ή η πρώτη που θα έχει τις περισσότερες κατοχυρώσεις στο
χρονικό περιθώριο που καθορίστηκε, κερδίζει.
Στο Base Assault,
κάθε ομάδα πρέπει να εντοπίσει και να καταστρέψει τρεις εχθρικές βάσεις στο
χάρτη. Για να καταστραφεί μία βάση, οι ομάδες πρέπει να καταστρέψουν τις εγκαταστάσεις
των βάσεων με βαρέα όπλα (π.χ. μπαζούκας, εκρηκτικά, αεροπορικές επιδρομές,
τανκς κ.λπ.) και να καταστρέψουν τις περιμετρικές άμυνες. Όταν οι άμυνες πέσουν,
το πεζικό πρέπει να εισβάλει στην βάση και να τοποθετήσει εκρηκτικά.
Όταν τα εκρηκτικά εκραγούν, η βάση θα έχει καταστραφεί και ο εχθρός
χάνει τη χρήση της βάσης αυτής. Η κάθε ομάδα πρέπει να αμυνθεί επιθέσεων κατά
της βάσης της καθώς επιτίθεται σε εχθρικές βάσεις. Η άμυνα υπέρ πεζικάριων
μπορεί να εξουδετερώσει τα εκρηκτικά που έχουν τοποθετηθεί στη βάση τους.
Οι χάρτες του multiplayer είναι πολύ μεγαλύτεροι σε σχέση με αυτούς του COD, και είναι πολύ
καλοσχεδιασμένοι τόσο για μάχες με οχήματα όσο και για μάχες πεζικού.
Όπως καταλάβατε από τις περιγραφές των modes, τώρα οι μάχες δεν περιορίζονται
σε μάχες πεζικάριων όπως στο COD,
αλλά γίνεται και χρήση οχημάτων παντός τύπου. Κάτι άλλο που διαφέρει στο UO είναι ότι έμφαση έχει
δοθεί στα team objectives
αντί στα kills, κάτι
που είναι πολύ ωραίο και δίνει νέα πνοή στο COD.
Η μεγαλύτερη βελτίωση στο multiplayer του UO είναι η
ύπαρξη του Ranking System.
Κάθε παίκτης έχει από πάνω του ένα
σύμβολο του rank του, το οποίο μηδενίζεται κάθε φορά που αρχίζει καινούργιο match. Όσο βοηθάτε την ομάδα
σας στο παιχνίδι, τόσο ανεβαίνετε σε rank και αυτό σημαίνει ότι ξεκλειδώνετε κάποια bonuses, όπως έξτρα χειροβομβίδες ή σε
ανώτερα rank levels,
κερδίζετε τα κιάλια με τα οποία μπορείτε να διατάζετε αεροπορικούς
βομβαρδισμούς.
Η ύπαρξη του ranking system
είναι πολύ σημαντική γιατί αλλάζει τον τρόπο παιξίματος. Αντί να παίζετε ως lone wolf, το παιχνίδι σας
ανταμείβει όταν βοηθάτε την ομάδα σας και αυτό βοηθάει πολύ την συνεργασία και
όχι την ατομικότητα. Αυτό το στοιχείο μιμήθηκαν και οι σειρές Modern Warfare και
Black Ops, και έκαναν την επιτυχία
που έκαναν στο multiplayer.
Ένα ακόμα στοιχείο που δείχνει βελτίωση είναι ότι όταν οι ομάδες είναι
σε ανισορροπία, δηλαδή υπάρχουν για παράδειγμα 5 συμμαχικοί παίκτες και 2
παίκτες του άξονα, το παιχνίδι, στο επόμενο re-spawn,
κάνει το λεγόμενο auto-balance, που σημαίνει ότι
φέρνει στα ίσια τις δύο αντίπαλες ομάδες, έτσι ώστε να μην υπάρχει αίσθηση
ανισορροπίας και αδικίας.
Τέλος, υπάρχει η κλασική και αγαπημένη Killcam, της οποίας όμως έχει μειωθεί
αρκετά ο χρόνος προβολής της, πράγμα που έχει γίνει για να είναι πιο γρήγορη η
δράση, αλλά μπορεί να δυσαρεστήσει αρκετούς παίκτες.
Συμπεράσματα
Φτάσαμε λοιπόν στο τέλος. Τι είδους εμπειρίες θα αποκομίσετε παίζοντας
το Call Of Duty:
United
Offensive? Το UO είναι
ένα καθαρόαιμο FPS, γεμάτο
τρομερή ένταση, αδρεναλίνη που χτυπάει κόκκινο και πολύ βελτιωμένο σε σχέση με
το COD.
Η πιο ωραία πινελιά του παιχνιδιού είναι τα πολύ όμορφα γράμματα που
διαβάζετε πριν την έναρξη κάθε Σοβιετικής αποστολής, που δείχνουν τον έντονο
συναισθηματισμό των στρατιωτών, το πόσο τους λείπει η θηλυκή παρουσία, αλλά και
το πραγματικό, φρικτό πρόσωπο του πολέμου. Απλώς διαβάστε τα με προσοχή και θα
καταλάβετε τι εννοώ.
Είναι η πιο ρεαλιστική (χωρίς να είναι ωμή) πολεμική εμπειρία και
σίγουρα δεν αποτελεί ένα φιλοπόλεμο παιχνίδι. Αφού θα καταλάβετε παίζοντάς το
και διαβάζοντας τα κείμενά του ότι κανείς σε αυτόν τον πόλεμο δεν χαιρόταν για
αυτά που ζούσε και όλοι ανεξαρτήτως φυλής και πατρίδας ήλπιζαν να τελειώσει το
συντομότερο.
Αν και το παιχνίδι έχει κάποια αρνητικά στοιχεία (απροσεξίας κυρίως),
αποτελεί έναν εξαιρετικό τίτλο που οι λάτρεις του COD πρέπει πάση
θυσία να αποκτήσουν μιας και στέκεται αντάξια πλάι στον προκάτοχό του αν δεν
τον ξεπερνά. Το σίγουρο είναι ότι η Gray Matter, δούλεψε σκληρά για το συγκεκριμένο παιχνίδι και αυτό απέφερε
καρπούς. Ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα δημιουργίας.
Ένα μεγάλο ατού του παιχνιδιού είναι ότι έχει καλύτερη συμβατότητα με
τα Windows vista/7,
αφού βέβαια έχετε επιλέξει τη λειτουργία συμβατότητας με τα Windows XP. Εάν μπείτε στον κόπο να
ενεργοποιήσετε την λειτουργία συμβατότητας, θα τρέξει άψογα στο καινούργιο σας
σύστημα.
Τέλος πρέπει να σημειώσω ότι έπαιξα το παιχνίδι στην τελευταία του
έκδοση, η οποία περιλαμβανόταν στο πακέτο αγοράς.
Καλή σας διασκέδαση!
Θετικά
·
Η παρουσίαση των Σοβιετικών αποστολών
·
Εξαιρετικά γραφικά
·
Highlights
– Debriefing
·
Προσθήκη καιρικών συνθηκών
·
Ανανεωμένο και μεγάλο οπλοστάσιο
·
Sprint
·
Πιο ενδιαφέροντα objectives
·
Δυνατότητα χρήσης πολλών οχημάτων
·
Multiplayer
με σημαντικές βελτιώσεις – προσθήκες
·
Αντιπολεμικό ύφος
·
Αδρεναλίνη που χτυπάει κόκκινο
Αρνητικά
·
Σοβαρό πρόβλημα με το frame rate
·
Ήχος χωρίς καμία βελτίωση
·
Πολύ αργό reload σε καινούργια όπλα
·
Αυξημένη δυσκολία σε ορισμένα σημεία
No comments:
Post a Comment