Carnivores 2: Το πιο συναρπαστικό κυνήγι



Είδος: Εξομοιωτής κυνηγιού
Πλατφόρμα: PC
Ανάπτυξη: Action Forms
Εκδότης: WizardWorks Software, Infogrames
Παίκτες: Single Player
Έτος κυκλοφορίας: 1999
Ελάχιστες Απαιτήσεις: Λ.Σ.: Windows 95/98
Επεξεργαστής:
Pentium 2 233 MHz
Μνήμη: 24
MB
Σκληρός δίσκος: 85
MB ελεύθερος χώρος
Κάρτα γραφικών: Συμβατή με DirectX
Κάρτα ήχου: Συμβατή με
DirectX
DirectX: 9.0b
Πληκτρολόγιο
Ποντίκι
8
x CD-ROM Drive


Εισαγωγή – Υπόθεση


Βρισκόμαστε στον γνωστό πλανήτη FMM UV-32 που ανακάλυψε το επιστημονικό σκάφος FMM UV. H Dinohunt corporation έχει αγοράσει νέες, μεγαλύτερες περιοχές για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών της. Σε αυτές κατοικούν πολλά είδη δεινοσαύρων, άγνωστα και γνωστά στους πελάτες της. Με λίγα λόγια το Carnivores ξαναγύρισε, ανανεωμένο, πλουσιότερο και προκλητικότερο από ποτέ!


Gameplay – Χειρισμός


Ο αγαπημένος μας εξομοιωτής κυνηγιού είναι και πάλι παρών. Ας δούμε όμως τι διαφορές και βέβαια τι βελτιώσεις έχει από το πρωτότυπο. Αρχίζοντας το παιχνίδι θα αντικρίσετε ακόμα μια φορά τη γνωστή οθόνη με την αποκήρυξη της εταιρείας και θα πρέπει να αποδεχτείτε τους όρους. Μετά θα δημιουργήσετε ένα φάκελο όπως και πριν.

Εδώ όμως οι πιο παρατηρητικοί από εσάς θα προσέξουν μία μικρή λεπτομέρεια που έχει όμως μεγάλη σημασία για το gameplay του παιχνιδιού. Δίπλα στο όνομα του φακέλου σας, υπήρχε στο πρωτότυπο μία ένδειξη beg, adv ή exp που υποδήλωνε το επίπεδο εμπειρίας σας με όλα τα συνακόλουθα που ανέλυσα στο σχετικό review.

Τώρα, αντί για αυτή την ένδειξη, θα δείτε έναν αριθμό. Αυτό σημαίνει πως το σύστημα προαγωγής του παίκτη άλλαξε εντελώς και εξηγώ αμέσως το νέο σύστημα. Κάθε νέος παίκτης ξεκινά την «καριέρα» του με 100 πόντους, τους οποίους χρησιμοποιεί για να αγοράσει θηράματα, όπλα και κυνηγετικές περιοχές.

Κάθε περιοχή, κάθε θήραμα και κάθε όπλο λοιπόν κοστίζει κάποιους πόντους. Αυτοί οι πόντοι σε γενικές γραμμές αυξάνονται όσο προχωράτε πιο κάτω στη λίστα των ζώων, περιοχών ή όπλων. Εδώ αξίζει να αναφερθεί η προφανής αύξηση του μεγέθους της κάθε περιοχής, κι έτσι τώρα έχουμε να κάνουμε με αχανείς περιοχές.

Όμως παράλληλα με την αύξηση του μεγέθους της κάθε περιοχής, μειώθηκε ο συνολικός αριθμός των περιοχών κατά μία. Οι δημιουργοί προφανώς θεώρησαν ότι με την αύξηση του μεγέθους κάθε περιοχής, δεν θα πρόσεχε κανείς την αφαίρεση μίας επί του συνόλου, αλλά εμένα ήταν κάτι που με ενόχλησε αρκετά και δεν μπορώ παρά να το συμπεριλάβω στη βαθμολογία.

Όσον αφορά τα όπλα, τα οποία ήταν πολύ λίγα στο πρώτο μέρος, τώρα έχουμε μια αρκετά μεγάλη γκάμα που περιλαμβάνει τα εξής: Pistol, Shotgun, X-bow, Rifle, Double Barreled Shotgun και Sniper Rifle.  Όπως ήδη καταλάβατε το μενού του Carnivores 2 είναι λίγο διαφορετικό σε εμφάνιση από αυτό του 1.

Τώρα λοιπόν, όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού εμφανίζονται σε λίστες επιλογής, φυσικά συνοδευόμενα πάντα από τη φωτογραφία, τα στατιστικά, την περιγραφή τους και τους πόντους που δίνει το κάθε θήραμα όταν σκοτωθεί. Όλα τα προαναφερθέντα είναι τα ίδια με το πρώτο παιχνίδι και γι’ αυτό δεν θα τα αναλύσω περαιτέρω.

Ας επιστρέψουμε όμως στο κύριο μενού του παιχνιδιού, από το οποίο ξεκινούν όλα. Το κύριο μενού λοιπόν είναι ακριβώς το ίδιο με του πρώτου με τις γνωστές επιλογές: Hunt, Options, Trophy, Credits, Quit και την επιλογή statistics. Δυστυχώς, όμως η επιλογή statistics περιέχει το ένα και μοναδικό bug του παιχνιδιού.

Η επιλογή statistics θα σας δείχνει μονίμως λάθος τα στοιχεία των επιτυχημένων βολών, εμφανίζοντάς τες πάντα λιγότερες, και το ποσοστό επιτυχημένων βολών, το γνωστό success ratio μικρότερο. Και εδώ θα εξηγήσω το λόγο για τον οποίο η καρτέλα αυτή δεν λειτουργεί σωστά πια.

Το Carnivores 2, εκτός από τη βασική διαφορά του συστήματος προαγωγής, έχει και μια δεύτερη ίσως ακόμα μεγαλύτερη από τον προκάτοχό του. Η διαφορά είναι πως πολύ απλά στο 2 δεν υπάρχουν πια target zones. Αυτό σημαίνει πως για να εξουδετερώσετε το στόχο σας δεν χρειάζεται να τον χτυπήσετε σε ένα ειδικό σημείο όπως στο 1.

Όπου και να τον χτυπήσετε η βολή σας θεωρείται επιτυχημένη και έχει την ίδια επίδραση στο ζώο. Ξεχάστε όμως τον ακαριαίο θάνατο με μία σφαίρα. Η δυσκολία πλέον βρίσκεται στο ότι το κάθε ζώο χρειάζεται έναν αριθμό σφαιρών για να πέσει. Ο αριθμός αυτός εξαρτάται από τη δύναμη πυρός του όπλου σας αλλά και από το θήραμα.

Τη δύναμη του όπλου σας θα τη γνωρίζετε από τα στατιστικά των όπλων αλλά τη σχέση όπλου και θηράματος δεν θα τη βρείτε γραμμένη πουθενά. Η εμπειρία θα είναι ο οδηγός σας γι’ αυτή τη λεπτομέρεια. Αυτή ακριβώς η διαφορά είναι που αφορά το bug. Το statistics λειτουργεί με το παλιό σύστημα μέτρησης των επιτυχημένων βολών.

Αυτό σημαίνει πως για το statistics επιτυχημένη βολή θεωρείται μόνο αυτή που είναι θανατηφόρα (ή αλλιώς αυτή που βρήκε την target zone). Δηλαδή όλες οι υπόλοιπες βολές σας που τραυματίζουν το ζώο απλά δεν μετρώνται. Αποτέλεσμα αυτής της απροσεξίας της ομάδας δημιουργίας είναι να εμφανίζονται πάντα λιγότερες οι επιτυχημένες σας βολές.

Συνεχίζουμε όμως την περιγραφή του μενού Hunt. Στο μενού Hunt λοιπόν υπάρχουν (πάντα με τη μορφή λίστας) και τα accessories που περιλαμβάνουν τα γνωστά μας Camouflage, Cover Scent, Radar Map αλλά και ένα καινούργιο, το Double Ammo. Αυτό, όπως υποδηλώνει το όνομά του, διπλασιάζει τον αριθμό των σφαιρών που θα έχετε στη διάθεσή σας για κάθε όπλο, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των θηραμάτων που μπορείτε να σκοτώσετε σε κάθε κυνήγι, τη διάρκεια του κάθε κυνηγιού, αλλά βέβαια και τη δυσκολία.

Σε αυτά προστίθενται και τα γνωστά μας στάνταρ αξεσουάρ: Πυξίδα, κράχτης, ανεμόμετρο, ανεμοδείκτης και κιάλια που σας δείχνουν αυτή τη φορά και την απόσταση του θηράματος από εσάς.  Όμως οι διαφορές των δύο τίτλων δεν τελειώνουν εδώ. Στο Carnivores 2 μπορείτε, επιτέλους, να κυνηγάτε όσα είδη θέλετε ταυτόχρονα αλλά και με πολλά όπλα ταυτόχρονα.

Ένα από τα μεγαλύτερα λοιπόν μειονεκτήματα του πρώτου μέρους, εξαφανίζεται μια για πάντα, αυξάνοντας κατακόρυφα το ενδιαφέρον και την πρόκληση του παιχνιδιού. Αυτό όμως δεν ήταν και το μοναδικό μειονέκτημα του πρώτου παιχνιδιού, όπως θα θυμάστε από το σχετικό review. Ένα άλλο μεγάλο μειονέκτημα ήταν η πολύ περιορισμένη γκάμα δεινοσαύρων. Αλλά και σε αυτό τον τομέα το sequel μας αποζημιώνει και πάλι.

Ενώ στο πρώτο μέρος ο αριθμός των θηραμάτων περιοριζόταν σε 7, τώρα μπορείτε να κυνηγήσετε έως 9 είδη δεινοσαύρων με τα σαρκοφάγα να υπερέχουν αριθμητικά. Βέβαια, ο αριθμός των 2 παραπάνω ειδών ομολογώ πως δεν είναι και τόσο εντυπωσιακός αλλά προσθέστε σε αυτό και τα 3 νέα ουδέτερα είδη, συμπεριλαμβανομένου του γίγαντα των φυτοφάγων Βραχιόσαυρου και η διαφορά γίνεται πιο εμφανής.

Το αν θα μείνετε ικανοποιημένοι από τον τελικό αριθμό των ζώων εξαρτάται από εσάς και τις απαιτήσεις σας. Όσον αφορά εμένα, η βελτίωση είναι σημαντική σε σχέση με το πρώτο μέρος και γενικά μένω ικανοποιημένος από το συνδυασμό των περισσότερων ζώων και της δυνατότητας να κυνηγάς πολλά ταυτόχρονα.

Πριν ασχοληθώ με το τρίτο μειονέκτημα του πρώτου μέρους είναι καιρός να τελειώσω με την περιγραφή του μενού Hunt που άφησα στη μέση. Το μενού Hunt λοιπόν θα ολοκληρωνόταν με τα γνωστά μας tranquilizer και observer mode… αν δεν υπήρχαν οι τρεις ολοκαίνουργιες επιλογές: Dawn, Day και Night. Τι είναι αυτές; Αν δεν καταλάβατε περί τίνος πρόκειται από τους σαφείς τους τίτλους θα σας κάνω εγώ την επεξήγηση.

Στο Carnivores 2 σας δίνεται η δυνατότητα επιλογής της ώρας κυνηγιού. Μπορείτε να κυνηγήσετε πλέον την αυγή (dawn), τη μέρα (day), που ήταν και η μοναδική επιλογή στο πρωτότυπο παιχνίδι και τη νύχτα (night). Και εδώ τίθεται το κρίσιμο ερώτημα: Είναι αυτές οι επιλογές απλώς διακοσμητικές και αφορούν μόνο τα γραφικά ή επηρεάζουν ουσιαστικά το gameplay;

Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να απαντήσω πως οι επιλογές είναι συνυφασμένες με το gameplay και δίνουν στο παιχνίδι νέο βάθος και αντοχή στο χρόνο. Κάθε επιλογή συνοδεύεται από μία σύντομη αλλά αρκετά βοηθητική περιγραφή.

Αν επιλέξετε την αυγή, θα κυνηγήσετε με λιγότερο καλή ορατότητα αλλά θα έχετε το πλεονέκτημα της μειωμένης επιθετικότητας των σαρκοφάγων αλλά και θα κυνηγάτε φυτοφάγους με λιγότερο τεταμένες αισθήσεις. Αν επιλέξετε τη μέρα θα βλέπετε καλύτερα, αλλά οι αισθήσεις των ζώων θα είναι πιο τεταμένες. Τη νύχτα θα κυνηγάτε με τη βοήθεια κιαλιών νυχτερινής όρασης με τα οποία θα βλέπετε τον κόσμο πιο πράσινο παρά ποτέ!

Όπως καταλαβαίνετε, η ορατότητα τη νύχτα είναι πολύ περιορισμένη, ακόμα και με τα ειδικά κιάλια, αλλά αυτή είναι η καλύτερη ώρα για κυνήγι φυτοφάγων, των οποίων οι αισθήσεις θα είναι πολύ εξασθενημένες. Όσο για τους σαρκοφάγους, τα μάτια σας δεκατέσσερα γιατί η νύχτα είναι η ώρα του φαγητού και η επιθετικότητα χτυπάει κόκκινο! Αυτά λοιπόν με το μενού hunt.

Ας επιστρέψουμε στο τρίτο και τελευταίο μεγάλο μειονέκτημα του πρώτου μέρους που ήταν τα ίχνη. Εδώ τα πράγματα και πάλι βελτιώνονται αλλά όχι όπως το φαντάζεστε. Δηλαδή ίχνη από πατημασιές δεν υπάρχουν και πάλι, αλλά υπάρχουν ίχνη τραυματισμού. Τι εννοώ;

Όταν τραυματίζεται κάποιο ζώο, αυτό αφήνει πίσω του κηλίδες αίματος, οι οποίες προδίδουν τη διαδρομή του. Αυτό δίνει στο παιχνίδι δύο ατού: 1) Μπορείτε να ξέρετε στα σίγουρα αν η βολή σας βρήκε στόχο και 2) Μπορείτε να εντοπίζετε ευκολότερα τους τραυματισμένους δεινόσαυρους και να τους αποτελειώνετε.

Βέβαια, τα πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα, αφού τα ίχνη αυτά δεν διαρκούν για πάντα και γίνονται σταδιακά όλο και πιο δυσδιάκριτα μέχρι που εξαφανίζονται τελείως. Γι’ αυτό και αν τραυματίσετε κάποιο ζώο πρέπει να αναζητήσετε τα ίχνη του άμεσα, πριν σας ξεφύγει εντελώς. Το πόσο εύκολα θα εντοπίζονται τα ίχνη, ακόμα και τα πιο φρέσκα εξαρτάται από το χρώμα του εδάφους.

Π.χ. πάνω σε σκούρο καφέ χώμα θα δυσκολευτείτε πολύ να τα ακολουθήσετε ενώ στο άνυδρο ανοιχτό καφέ χώμα θα είναι παιχνιδάκι.
Και συνεχίζοντας την περιγραφή των μενού περνάμε στο Trophy. Εδώ δεν έχουμε τίποτα καινούργιο να προσθέσουμε, αφού το συγκεκριμένο μενού δεν παρουσίαζε ελλείψεις στο πρώτο μέρος και έχει παραμείνει ως είχε.

Προχωράμε λοιπόν στο Options. Εδώ θα βρούμε παλιές και νέες επιλογές. Στην καρτέλα Game που αφορά το gameplay θα βρούμε τις γνωστές μας επιλογές Aggressivity, Density, Sensitivity, measurement αλλά και μια νέα σημαντική επιλογή, την view range (εύρος ορατότητας).

Με αυτή την επιλογή ο παίκτης μπορεί να ρυθμίσει μόνος του το πόσο μακριά θα μπορεί να βλέπει μέσα στο παιχνίδι, εντοπίζοντας έτσι ευκολότερα ή δυσκολότερα τα θηράματά του. Επίσης αξιοσημείωτη είναι και η αλλαγή του τρόπου ρύθμισης αυτών των επιλογών.

Ενώ στο πρώτο μέρος είχαμε την ρύθμιση μέσω τριών προκαθορισμένων επιλογών: low, medium, high, τώρα η ρύθμιση αποκτά μεγαλύτερη ακρίβεια και εύρος με την αντικατάστασή τους από μια μπάρα κύλισης.

Στην καρτέλα Video έχουμε τις γνωστές επιλογές: Resolution, 3D Shadows, Fog, Textures αλλά και μερικές νέες: Audio Driver, Video Driver και Brightness. Με την επιλογή Audio Driver μπορούμε να επιλέξουμε τον οδηγό ήχου ανάλογα με την κάρτα ήχου μας.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι υποστηρίζονται όλες οι τεχνολογίες αναπαραγωγής ήχου από τις γνωστότερες εταιρίες όπως EAX κ.λπ. Επίσης υπάρχει και η επιλογή software sound για όσους δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με τις κάρτες ήχου ή δεν τους βολεύουν οι άλλες επιλογές. Εδώ σημειώνω ότι δοκίμασα όλες τις επιλογές και καλύτερο αποτέλεσμα είχα με την software.

Η επιλογή Video Driver μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε τον οδηγό γραφικών μέσω των επιλογών Direct 3D, 3dfx glide και software, ανάλογα με την κάρτα γραφικών μας. Εάν τα γραφικά σας φαίνονται πολύ «πιξελιασμένα» τότε αποφεύγοντας τη ρύθμιση software θα λύσετε αυτό το πρόβλημα.

Με την επιλογή 3D Shadows επιλέγουμε αν θέλουμε να εμφανίζονται τρισδιάστατες οι σκιές των ζώων στο έδαφος ή δισδιάστατες (λιγότερο ρεαλιστικές) όπως στο πρώτο μέρος. Με την επιλογή Brightness ρυθμίζεται (μέσω μπάρας κύλισης) η φωτεινότητα της οθόνης.

Στην καρτέλα controls μπορούμε να θέσουμε τα δικά μας πλήκτρα όπως στο 1 αλλά μπορούμε και να ρυθμίσουμε την ευαισθησία του ποντικιού στα μέτρα μας και πάλι μέσω μιας μπάρας κύλισης. Τελειώνοντας με το κύριο μενού μπορείτε να επιλέξετε τις καθιερωμένες επιλογές Credits και Quit οι οποίες είναι γνωστές.

Αυτά με τα μενού του παιχνιδιού. Ας περάσουμε στο πεδίο της μάχης! Η τεχνητή νοημοσύνη των ζώων κινείται στα ίδια (ικανοποιητικά) επίπεδα με του πρώτου. Βέβαια σαν sequel που είναι θα περίμενε κανείς κάποιες βελτιώσεις, αλλά εφόσον δεν είχε σημαντικές ελλείψεις στο πρώτο μέρος, θα φανώ επιεικής σ’ αυτό το κομμάτι.

Παρόλα αυτά το πρόβλημα της αλληλεπίδρασης των δεινοσαύρων παραμένει και έτσι, για ακόμα μια φορά, οι σαρκοφάγοι κυνηγούν μόνο εσάς! Επίσης για ακόμα μια φορά, φυτοφάγοι και σαρκοφάγοι συνυπάρχουν σε τέλεια αρμονία!

Όπως φαίνεται, μάλλον η ομάδα δημιουργίας του παιχνιδιού δεν θεώρησε ότι υπάρχει κάποιο λάθος σε αυτόν τον τομέα και αποφάσισε να το αφήσει ως είχε! Και τελειώνοντας με την τεχνητή νοημοσύνη φτάνουμε στο μεγάλο bug του πρώτου μέρους.

Ίσως πολλοί να φαντάζεστε ότι θα υπάρχει ακόμα αλλά ευτυχώς, οι δημιουργοί το πήραν χαμπάρι και πλέον οι δεινόσαυροι δεν κολλούν στους λόφους και στα βουνά, αλλά είναι πια ελεύθεροι να σας κυνηγήσουν μέχρι τέλους και να σας κάνουν κολατσιό! Δεν είναι υπέροχο αλήθεια;!

Τέρμα πια τα bug διευκόλυνσης! Από εδώ και πέρα βγάλτε τα πέρα μόνοι σας! Οι δημιουργοί βαρέθηκαν να διευκολύνουν μερικούς άσχετους παίκτες First Person Shooter και είπαν να σοβαρευτούν. Ευτυχώς για τους υπόλοιπους αλλά και για την βαθμολογία του παιχνιδιού.

Στο Carnivores 2 υπάρχουν ακόμα στις περιοχές τα είδη που δεν εμφανίζονται στο χάρτη και που δεν έχετε επιλέξει στο μενού γι’ αυτό να είστε πάντα προετοιμασμένοι για απρόσμενες συναντήσεις!

Συμπερασματικά λοιπόν το gameplay του νέου Carnivores είναι σίγουρα πολύ καλύτερο του πρώτου και αυτή τη φορά αποτελεί αναμφισβήτητα τον δυνατότερο τομέα του παιχνιδιού.


Γραφικά


Εδώ δεν έχω και πολλά να πω αφού τα γραφικά δεν έχουν καμία ουσιαστική διαφορά από του πρώτου μέρους πέρα από την προσθήκη των 3D shadows. Προσωπικά δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό αφού ήμουν ικανοποιημένος με τα γραφικά του πρώτου αλλά και αφού οι περιοχές του παιχνιδιού είναι πολύ όμορφες και βέβαια πολύ μεγαλύτερες του πρώτου μέρους.

Βέβαια και πάλι από ένα sequel θα περίμενε κανείς εμφανή βελτίωση των γραφικών αλλά αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι το sequel βγήκε μόλις ένα χρόνο μετά το πρώτο μέρος καταλαβαίνουμε ότι μέσα σε ένα χρόνο η εταιρεία παραγωγής δεν θα είχε το χρόνο να σχεδιάσει μια νέα μηχανή γραφικών παρά μόνο να κάνει ορισμένες βελτιώσεις όπως και έκανε.
Μια τέτοια εμφανής βελτίωση είναι η εμφάνιση του νερού όπου αντί για τα αδιαφανή και όχι και τόσο ρεαλιστικά νερά του πρώτου μέρους, τώρα το νερό είναι διαφανές, και αν το κοιτάξετε για λίγο θα παρατηρήσετε να ανεβαίνουν φυσαλίδες από το βυθό και να σχηματίζουν μικρά κυκλάκια. Ένα πολύ όμορφο θέαμα όπως θα διαπιστώσετε.

Επίσης το χρώμα του νερού διαφέρει, τόσο από περιοχή σε περιοχή όσο και από το φωτισμό που επικρατεί. Ενώ λοιπόν δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στα γραφικά, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά στις περιοχές, που αφορά τόσο τα γραφικά όσο και το gameplay.

Η διαφορά είναι ότι τώρα, σε όλες τις περιοχές του παιχνιδιού η βλάστηση είναι πολύ πιο πυκνή από του πρώτου μέρους και αυτό μειώνει δραματικά την ορατότητα και κατ’ επέκταση την ευκολία του παιχνιδιού. Ειδικά στην περιοχή Manya Jungle, η κατάσταση είναι απελπιστική!

Όπως και στο πρωτότυπο έχουμε όλα τα ωραία εφέ φωτισμού, animation, ομίχλης και υγρασίας εμπλουτισμένα. Βέβαια και πάλι τα φυτά δεν αντιδρούν στον άνεμο αλλά αυτό πιθανόν να απαιτούσε καινούργια μηχανή γραφικών για να γίνει και έτσι δεν θα το λάβω σοβαρά υπ’ όψη.

Τελικά τα γραφικά έχουν εμφανής βελτιώσεις, χωρίς να διαφοροποιούνται ουσιαστικά και νομίζω πως διατηρούν αν όχι μεγιστοποιούν την ατμοσφαιρικότητα που μας έχει συνηθίσει το Carnivores.


Ήχος


Και στον ήχο τα πράγματα κινούνται στα γνωστά υψηλά επίπεδα χωρίς να παρατηρούνται βελτιώσεις ή αλλαγές. Το κάθε ζώο έχει το δικό του βηματισμό και ήχους και ο ήχος είναι και πάλι συνεχής και μεταβαλλόμενος σύμφωνα με την περιοχή που είστε. Η μοναδική ίσως βελτίωση αφορά στην υποστήριξη των τεχνολογιών ήχου που προανέφερα στα options. Προσωπικά δεν περίμενα ιδιαίτερες βελτιώσεις στον ήχο αφού και στο πρώτο μέρος ήταν εξαιρετικός. Ήχος ατμοσφαιρικός λοιπόν και άκρως ικανοποιητικός.


Συμπεράσματα – Εντυπώσεις


Σας προτείνω πριν αρχίσετε το παιχνίδι να ξοδέψετε τον ελάχιστο χρόνο που χρειάζεται για να κατεβάσετε το patch του παιχνιδιού το οποίο θα βρείτε εύκολα και δωρεάν από τον ιστότοπο της εταιρείας  www.action-forms.com. Αυτό διορθώνει κάποια ξαφνικά crashes, προβλήματα ασυμβατότητας με διάφορες κάρτες γραφικών και υποστηρίζει τις τελευταίες εκδόσεις των οδηγών ήχου.
Τελειώνοντας θα αναφερθώ και πάλι στα θετικά και αρνητικά στοιχεία του Carnivores 2.

Θετικά: Προσθήκη ενός ακόμα αξεσουάρ. Μικρές αλλά σημαντικές βελτιώσεις στα γραφικά, τον ήχο και τις επιλογές των options. Μεγαλύτερος αριθμός δεινοσαύρων και όπλων. Δυνατότητα κυνηγιού πολλών ειδών αλλά και χρήσης πολλών όπλων ταυτόχρονα. Διόρθωση του bug κίνησης των δεινοσαύρων. Προσθήκη ιχνών τραυματισμού. Δυνατότητα επιλογής της ώρας κυνηγιού. Βελτιωμένο και πιο ανθεκτικό στο χρόνο σύστημα προαγωγής με πόντους. Υποστήριξη των τελευταίων τεχνολογιών καρτών γραφικών και ήχου. Ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα ρύθμισης του παιχνιδιού. Μεγαλύτερος δείκτης δυσκολίας. Αύξηση του μεγέθους των περιοχών κυνηγιού.

Αρνητικά: Bug στο statistics. Απουσία αλληλεπίδρασης μεταξύ των δεινοσαύρων. Αφαίρεση μίας περιοχής από το συνολικό αριθμό.

Όπως είναι φανερό τα θετικά στοιχεία είναι πολύ περισσότερα από τα αρνητικά σε αντίθεση με το πρώτο μέρος όπου είχαμε περίπου ίση αναλογία. Πρόκειται λοιπόν για ένα πολύ βελτιωμένο Carnivores, σίγουρα πιο ανθεκτικό στο χρόνο, πιο δύσκολο, πιο διασκεδαστικό, πιο προσαρμόσιμο και πιο επικίνδυνο παρά ποτέ!

Γενικά το Carnivores 2 μας δίνει την εικόνα ενός ολοκληρωμένου και αρκετά πλούσιου εξομοιωτή κυνηγιού σε αντίθεση με την ελλιπή εικόνα του πρωτότυπου. Αν έπρεπε να σας προτείνω να αγοράσετε ένα από τα δύο σίγουρα θα σας πρότεινα το 2 αλλά το Carnivores είναι αυτό που τα άρχισε όλα και είναι κρίμα να μην το έχετε στη συλλογή σας.

Το Carnivores 2 είναι ένα πολύ καλό και δύσκολο παιχνίδι που συστήνω ανεπιφύλακτα. Είναι ένα παιχνίδι που θα παίζετε για πάρα πολύ καιρό. Είναι από τα παιχνίδια με τη μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο που έχω παίξει και αυτό για μένα μετράει πάρα πολύ. Αν αισθάνεστε τολμηρός λοιπόν, φορτώστε την πίστα με δεινόσαυρους, φορτωθείτε όσα όπλα μπορείτε και καλή τύχη!


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8,6/10




No comments:

Post a Comment